Read and rate Travel Journal Entries for Latta, South Carolina, United States

Apr 9, 2009 - Caroline du sud

Aujourd’hui, nous avons fait les 700 km qui séparaient Daytona Beach en Floride et Latta en Caroline du Sud. Nous sommes arrêtés à une station Flying J de cette ville, qui permet aux véhicules de camping de se garer pour la nuit. Comme nous, plusieurs campeurs utilisent ce moyen pour les arrêts de nuits durant le trajet de retour vers le Canada. Il y a d’ailleurs pleins de fifth-wheels et de motorisés de québécois installés sur le site. Il y a un restaurant, un dépanneur, de l’essence et du gaz propane, ainsi que la possibilité de...

Nov 30, 2007 - Day 3, Carmel Church, VA to Latta, SC 45* Flying J

We drove in sunny skies all day. At one rest stop, I looked down and saw the odometer at exactly 52,000 mi. and the temp outside was 54*. We are developing travel habits to make our trip more comfortable. It's great to stop and make a fresh pot just the way we like it. We left with 6 lbs. of Starbucks in the freezer. As necessary, we can locate and replenish with an 800 number or go online. More and more truck stops/rest areas have hot spots to go online. More RV,s are equipped with sat antenna to creat surprising hot spots. Bonny has...