Read and rate Travel Journal Entries for Honokaa, Hawaii, United States

Apr 13, 2011 - HAWAII - Insel BIG ISLAND: Waipio Valley & Akaka Falls

1 heiliges Tal in allen erdenklichen Gruentoenen, wasserfallgenaehrt und sich an schwarze Strande schmiegend...nur mit vorheriger Genehmigung des Stammesfuehrers bewanderbar, erfuhren wir am Aussichtspunkt... So gings weiter zu den schoen gelegenen Akaka Falls, inmitten tropischer Vegetation und auf dem Weg in die wohl un-hawaiianischste Stadt -Hilo.

Jan 20, 2011 - vodopády a zeleň Big Islandu

Ráno nás v ZOO v Hilo (vstup zdarma) přivítal Aloha mluvíci papoušek, pak jsme pokračovali kolem Rainbow falls k dalším vodopádům Akaka falls a pak postavili stan na pobřeží u Laupahoehoe point (původní vesnici smetlo tsunami v 1946, teď se tam smí jen kempovat :-) Odpoledne jsme jeli na výlet k Waipio valley, nedotčené zelené údolí a pláž mezi dvěma kopci, kam se dá jít pouze pěšky po příkré cestě, skvělé místo, které jsme objevili náhodou.

Havaj 2011

Feb 6, 2009 - Day 6

We decided to explore the northern and eastern side of the big island. Waipi'o valley, the east coast to Hilo, then take the saddle road back to hotel. We also drove half way up Mauna Loa. the rest of the way was 4x4 only and we didn't have one at that time..