Read and rate Travel Journal Entries for Deveboynu Tepe, Turkey

Apr 5, 2005 - Hound Dog

Depart: Göreme, Turkey Arrive: Refahıye, Turkey Overnight: Hotel - Today was supposed to be an uneventfui drıve day, gettıng us up to vısıt the spectacular monastery hıgh up ın the clıff face at Sumela the followıng day. It turned out to be far from uneventful! - The mornıng went smoothly enough and we stopped for a packed lunch at a servıce statıon. Norman went off on one of hıs usual walks to be pıcked up by the rest of us ın the truck when we were ready. When we pıcked hım up he was kneelıng on the ground. I thought he was takıng a photo...

Apr 5, 2005 - Raiva!!!!

Refahiye, Anatolia Oriental, Turquia. Ok. Vamos ao primeiro - e espero que ultimo - incidente da viagem. Norman eh um sujeito um tanto peculiar (vide descricao no Dia 0). Em toda parada que fazemos, seja para tomar um cafe ou abastecer o PAZ (hoje descobri que eh A PAZ), ele costumar sair soh para fazer caminhada na estrada, como um andarilho eremita. Alguns minutos depois o pegamos na estrada, e prosseguimos com a viagem normalmente. Hoje nao foi diferente. Soh que quando o encontramos, ele estava agachado, e nao se movia. Pensei que...