Read and rate Travel Journal Entries for Vigan, Ilocos Sur, Philippines

Sep 27, 2014 - Vigan, Philippines

Vigan, Ilocos Sur, Luzon, Philippines: Sept 27-29, 2014 Josh's entry Vigan is a small Spanish town located near the western coast of the northern most island in the Philippines, Luzon. It was once a stronghold of the Spanish government who left a town much resembling Spain. We wander through the cobblestone streets, dodging horse drawn carriages and tricycles on our search for a hotel. We eventually settled at a gorgeous hotel that resembled an old fashioned Spanish villa with a few modern twists. We enjoyed the grandeur of the hotel but...

Nov 25, 2005 - Zumbando a Vigan...

Pues si senores y senoras. Aqui estoy, con mis treinta nuevos anos, recien cumplidos y celebrados en Filipinas. Que mejor sitio para hacerlo ademas que Sagada, a la luz de la vela con un sandwich club, una ensalada Cesar y una sopa de vegetales, todo regado por cerveza San Miguel, acompanado por Anna... todo un lujo, sin duda. Pues ya llevamos cuatro dias en este pais y la verdad es que disfrutandolo mucho, como volviendo a viajar en serio nuevamente. Y eso aunque desde la salida no pintaba demasiado bien. Vuelo rollo low cost desde...