Read and rate Travel Journal Entries for Tan-Tan Plage, Morocco

Jun 11, 2005 - Tan-Tan plage

Tan Tan plage ... now that's a potentially mythical name and seriously SOUTH After a bit of professional repairs (apparently the cardan needed something done whatever it is) in zagora we crossed back to the sea through telouine-Tarroudant-Agadir( a 1hr stop to stock up for the sahara at the last big supermarket) In tellouine we had a surprise visit of a 2cv from the 2cv raid : they were giving up after their chassis being blown to bits on the particularly rocky bit of track. Overnight a garage had welded it back ( for like 13 quids !!!)...

Jan 20, 2005 - Sidi Ifni - chez Paul à sidi Akfhenir

Un peu de tourisme . Nous avons fait une petite étape de 300 km . Nous sommes allés voir le campement à Fort Boujrif ; c'est un ancien du Dakar qui a construit un super campement avec eau/electricité à coté d'un ancien fort construit par l armée francaise . C est à voir Nous sommes arrivés à Sidi Akfhenir , chez Paul Italiano ( à l'Ombrine d'argent) à 80km sud de Tan TAn. C est tout neuf ,propre et l 'accueil trés sympa. Nous sommes déja dans l'ancien sahara espagnol que les marocains ont pris lors de la fameuse marche verte . C'est...