Read and rate Travel Journal Entries for Porlezza, Other, Italy

Feb 2, 2010 - vakantie2009 deel1

*locatie en tijd nog aan te passen* italie lago di maggiore como/.... toen we daar aankwamen wisten we niet precies wat we moesten verwachten we keken wat rond en zagen alleen maar krotjes een aangvreten huisjes die gekocht waren en de meeste ook nog een van locale inwoners of iniedergeval italieanen. het begon al goed we wisten niet waar ons huisje stond we krege een rare plattegrond met een pijltje er op we wisten niet waar we waren en wite alleen waar het huisje stond maar dat zelfs niet duidelijk. de naam van de camping is dan we...

Mijn reizen

Apr 6, 2008 - Exploring San Mamete

We got settled into our apartment and went back out to find a bit to eat. Problem is the town is so small there is only one restaurant and it was closed. We ended up having the bread and meat from the train trip, a couple of beers and chips for dinner. Not your typical Italian meal! We figured we would head out on Sunday morning to find a bite to eat and purchase some groceries. Sunday is a family day in Europe; many places are closed open limited hours. We took the bus up to Porlezza the next “large” town up the road. We explored the town...