Read and rate Travel Journal Entries for Vólos, Magnisía, Greece

Sep 6, 2011 - Lavrio - Volos

Lavrio - Chalkis - Volos Am 6. September trifft Gisela bei uns auf der Ceti ein, nachdem sie für die relativ kurze Taxifahrt vom Flughafen Athen nach Lavrion ziemlich ausgenommen worden ist. Den Nachmittag verbringen wir mit Sonnenbaden und Einkaufen in der angenehmen Marina. Am anderen Morgen gehts bei viel Wind los. Dieser starke Wind, immer von vorne und mit unangenehmer Welle, wird uns in den nächsten Tagen auf der Fahrt durch den Evvoikos Kolpos begleiten. Unser erstes Ziel, die Insel Megalo, müssen wir zugunsten eines Halts am...

Aug 11, 2008 - alonissos

helloo im now on the island of allonissos, in the sporades in the north of greece. its part of a protected area, so i actually saw dolphins yesterday when i went sailing! the water is amazingly clear i can see my whole white body beneath the water im no longer brown in comparison to all the others here. and no one really speaks english, so i feel really quite homesick. but its taken me three days the leave the blinking place so im off tomorrow and i head to roma. well, ill get there eventually - its monday night and im hoping to book...