Read and rate Travel Journal Entries for Emsbüren, Niedersachsen, Germany

Nov 29, 2010 - Weer thuis !

Hallo allemaal, We zijn weer thuis en het sneeuwt !! Ruim een week geleden zwommen we (uh.....Bert !) nog aan de kust in Griekenland en nu vriest het dat het kraakt en begint onze wereld hier in Duitsland aardig wit te worden. De cv doet de nodige moeite om het huis weer warm te krijgen en wij hullen ons in truien en vesten ;-) Geen schijn van kans om de camper van het reisstof te ontdoen, want overal zijn de autowasplaatsen gesloten ivm de vorst. Dat wordt dus alleen aan de binnenkant schoonmaken. Dear all, We're home again and it's...

Sep 6, 2010 - Getting ready for the next big trip ;-)

Dear Friends, I've set up a Personal Trip Journal at MyTripJournal.com. As I travel, I can send you an email notification each time I update it. However, you need to agree to receive my Update Notices. Regards, BertEnDiniZwerverEnRoute Lieve vrienden & familie, Net als tijdens onze reis naar Marokko zullen wij proberen een website bij te houden. Uiteraard is dat afhankelijk van de mogelijkheden om het internet op te gaan. In Marokko viel dat erg mee, en hadden we door het hele land internet dekking, maar vooral in Syrië zou dat wel...

Feb 7, 2010 - Preparing for the trip to Morocco

Dear all, We're getting ready for our trip to Morocco. The camper, our RV, is ready & serviced, all spare parts arrived and tomorrow I'll have to store them away in the double bottom of the big rig ;-) Beer and wine are stored also in our RV cellar, and some tinned meat as well..... We hope to leave on the 1st of March and we have to be in Algeciras on the 11th. There we'll meet the group and we'll go on the ferry on the 12th of March. Then the big adventure on the African continent will start. First we'll travel east along the coast. Love...