Read and rate Travel Journal Entries for Santa Lucía, Cuba

Jul 31, 2016 - Arts Center in Havana

Test 2 Objectives The main objective that we hope to obtain is to screen for alcohol use during pregnancy and to intervene, providing the patient with information and resources to help her abstain from alcohol during her pregnancy. In order to achieve this, after receiving this grant the clinic would include screening every pregnant woman for fetal alcohol syndrome at every visit when they come in. In addition to this screening them an action plan will be set up for every woman who would receive a positive response to being at risk for...

Cuba2016

Nov 29, 2005 - Vinales Vallei

WOW!! Dit is echt een geweldig deel van Cuba. Schitterend met de tabaks en koffieplantages, de mogotes (bijzondere bergen) en grotten. We hebben hier gewandeld onder begeleiding van een gids. We waren te laat voor de tour, maar dat is geen probleem hier, ze trommelen gewoon iemand op die je kan begeleiden! Rolando, een student van 22 jaar, heeft ons o.a. meegenomen naar een traditioneel huis (hut) met koffie en tabaksplantage. Daar werden nog live drie sigaren voor ons gerold en koffie gezet van vers gebranden bonen. Verder door een grot in...