Read and rate Travel Journal Entries for San Cristobal, Cuba

Nov 27, 2005 - Las Terrazas

Vanmorgen, bij daglicht, bleken we in hartje centrum van Santa Clara te zitten, dus nog een korte rondwandeling gemaakt en geld gewisseld. Daarna zijn we vertrokken voor de langste rit van deze reis (tenminste in km-ers), naar Las Terrazas. Onderweg wederom een lekke band verwisseld en rond 16.00 uur aangekomen bij het enige hotel. En dat zat vol. Nu zitten we in de buurt van het hotel (waar ze internet hebben..) en slapen we in één van de 6 boomhutten in een natuurgebied waar uitsluitend Cubanen gebruik van maken. Erg bijzonder!!! Helaas...

Vamos a Cuba!

Jun 8, 2005 - Soroa, petit village au pied des vallons

Tout au plus quelques maisons eparpillees le long de la route principale .. . mais au coeur d'une tres jolie vallee. Tres chouette soiree dans un petit jardin... a cote du cochon de la famille ! a discuter et a fumer un peu le cigare. Le lendemain, petite excursion a une cascade franchement tres decevante. Rien de d'exceptionnelle. Puis direction La Havana apres avoir fait reparer la voiture qui a souffert de quelques nids de poule bien caches sur la route.