Read and rate Travel Journal Entries for Granby, Quebec, Canada

May 25, 2017 - Granby - Mtl - Laval - Montebello

Tour du Québec 𯘊 ✅ Jour 10 : Granby - Montréal - Laval - Montebello Quelle aventure j’ai eu la chance de vivre! Je me revois, il y a dix jours, dans la première côte à l’Isle-aux-Coudres avec mon sac à dos. J’étais complètement désemparée et je me rappelle m’être demandé si cette idée de faire le tour du Québec aussi rapidement était réaliste. De même, la troisième journée, alors que je me battais contre la neige et la grêle, je n’arrivais pas vraiment à comprendre ce que je faisais! Mais, le plus important est que dans tous ces moments,...

Sep 15, 2009 - We're in Canada

Tuesday, September 15, 2009 As we started off this morning about 9am, we headed north into the sunset of our adventure. But on the way to Canada, we traveled thru Norway, Poland, past Naples, and Berlin. We are truly getting an international education in our travels. We are just outside of Montréal, Canada. We stopped short because we didn’t want to go into town as the 5 o’clock rush headed our way. We will head in tomorrow and hopefully get a half day of sight seeing in tomorrow and another half day the following day. We decided it would...