Read and rate Travel Journal Entries for Torotoro, Bolivia

Sep 28, 2008 - Torotoro

Well, today we got up before dark, and Claudia and her family took me to the bus stop. This time we were well aware where the bus left from, since we had driven all up and down the avenue the night before. Besides, the morning buses left from a specific intersection, ot just the "end" of the avenue. When we arrived, I bought a bus ticket and we all felt relieved that it had worked out this time. Imagine if they had gotten up at 5 am to drive me and I had missed it again! And this time, maybe because it was so early, the bus was not as...

Nov 7, 2005 - Von der letzten Wanderung, einem kurzen Krankheitsanfall und der Weiterfahrt nach Sucre

Beim Aufstehen merkte ich ziemlich rasch, dass etwas mit meinem Magen nicht in Ordnung war, aber trotzdem ass ich reichlich zum Frühstück. Danach wäre es mir eigentlich egal gewesen nicht auf die letzte Wanderung mit Justin zu gehen, aber im Nachhinein hätte ich es bedauert, wenn ich gewusste hätte, was ich alles zu sehen bekommen würde. Gleich neben der Strasse nach Cochabamba nahe am Dorfausgang zeigte mir Justin ein paar Dinosaurierspuren, unter anderem von Pflanzenfressern und auf zwei Beinen gehenden Fleischfressern. Gleich darauf...