Read and rate Travel Journal Entries for Werchter, Belgium

Mar 25, 2010 - Ik zeg u geen vaarwel

Nog minder dan 5 Dagen ! Tijd om 'tijdelijk' afscheid te nemen van mijn vrienden.Vanavond en vrijdag ga ik nog een vlaams pintje drinken in de glazenboterham en dan is het tijd om belgie een tijdje achter mij te laten.Woensdag 30 juni ben ik terug te vinden bij de Pik. Ik zal proberen om regelmatig een berichtje achter te laten op deze site en hoop dat ik van jullie ook regelmatig iets hoor. Op de landkaart van zuid-Amerika kan je ook zien waar ik zit. De plaatsen met een bolletje en een sterretje( hoofdstad) doe ik normaal gezien...

Mar 15, 2010 - ik ben niet meer alleen

Nog 14 dagen ! Nog steeds geen nieuws uit chili maar heb wel een paar reisgenoten gevonden. 3 britten, bret, helen en vanda, ze vliegen vanuit heathrow maar maken een stop in madrid en daar stap ik bij op het zelfde vliegtuig denk ik. Ze gingen het nog even nakijken maar kan bijna niet anders, naar quito vliegt men niet elk uur. zou wel plezant zijn, is toch 13 uur vliegen. Ik heb vandaag ook bevestiging gekregen dat ik op beide vluchten een plaats heb aan de nooduitgang en aan het raam. Dus heb ik voldoende beenruimte !

Mar 3, 2010 - I see trouble on the way

nog 4 weken voor vertrek, machu picchu is nog steeds gesloten door een aardverschuiving, volgens de laatste berichten gaat de inca trail op 1 april terug open,Ik heb die 4 daagse wandeling gepland rond half april dus dat zou moeten lukken. en nu is chili ook nog getroffen door een aarbeving van 8,8 op de schaal van richter ( bijna 1000 ! keer krachtiger dan die van haiti) en een tsunami. Het dodental staat op ongeveer 800 en de materiale schade is enorm. Ik had ook enkele overnachtigingen gepland in santiago de chili maar ik weet nog niet...

Jan 24, 2010 - waarom ik erheen moet

.Wie op avontuur naar Zuid Amerika wil moet nog meer dan voor andere reizen rekening houden met factoren als budget en tijd.Toch is het gewoon een kwestie van goed plannen.( van tevoren informeren wanneer precies de bus vertrekt die eens per week naar een godvergeten gat in het binnenland rijdt) Organisatorische problemen, de enorme uitgestrektheid van het land en de grote klimaatsverschillen maken van Zuid-Amerika een van de enige plekken op aarde waar het woord avontuur nog zijn echte betekenis heeft behouden en waar je plots begrijpt wat...