Read and rate Travel Journal Entries for Carmen de Patagones, Buenos Aires, Argentina

Jan 20, 2007 - Viedma ( Argentinien )

Nach Viedma und Carmen de Patagones, zwei unwichtigen, verschlafenen Provinzstädtchen, wollten wir, um am Strand zu liegen, zu entspannen und uns zu bräunen. Aber der Wind in El Cóndor (dem Strand) war so stark, dass wir lediglich sandgestrahlt wurden, aber uns keine Sekunde lang hinsetzen konnten. Wir sind also auf die Dünen am Ort gestiegen und haben die Aussicht vom Leutturm aus genossen. Am nächsten Tag haben wir dann festgestellt, dass der halbe Ort gar nicht erst zum Strand fuhr, sondern gleich im Fluss, dem Rïo Negro, in der Stadt...

Mar 28, 2006 - Carmen de Patagones

27/3 Bus to Viedma not leaving till 10.30PM, so we just hang around the town and hostel till 10.00PM. 28/3 We were ment to arrive at 5.00am, but we got there at 4.00am. Luckilly the bust station is open. We sleep for a couple of hours at the station, taking turns to keep watch. Got some funny looks from the locals as we are wraped up in our sleeping bags. Cafe open at 6.30 and we got are well needed tea. Got talking to a local that let us share his cab to the river ferry and would not accept payment. Took the boat accros to Carmen de...