Read and rate Travel Journal Entries for Buchanan, Buenos Aires, Argentina

Apr 14, 2009 - NED: De laatste dagen

Toch nog even snel....... De laatste dagen die we hadden hier hebben we doorgebracht met Ken (US) en Gillian (CAN). We kenden ze van school en zijn een paar keer met z`n vieren uit eten gegaan. Vervolgens eindigenden we altijd erg laat in een van onze favoriete cafe/pizzeria waar we altijd een record aantal Quilmes weg wisten te zetten! We zijn een dag naar de Feria de Matadores geweest ( !!!Allerlei foto´s te zien in Audreys Entry!!!) Een veel minde toeristische markt en echt gericht op locals. daar had je ook de Gaucho´s ( De Zuid...

Apr 13, 2009 - NED: Even 5 weken de Porteño uithangen!

( Voor foto`s voorzien van hilarisch commentaar, kijk naar Audreys laatste entry, want daar staan de foto`s) Buenos Nacho´s everybody! Welkom in Beunos Aires! Een kleine update van ons leventje hier waar we inmiddels alweer erg gewend aan zijn. Zowaar een beetje structuur ins ons leven! Ja,... wij schrokken ook even. De eerste week hebben we doorgebracht in goedkoop, maar relaxed hostel. We hebben op ons gemak een beetje de stad verkend en de verschillende buurten bezocht. Ook omdat we op zoek waren naar een appartementje wat we inmiddels...

Mar 6, 2008 - Day 25 - Back in Buenos Aires & Recoleta Cemetery

Back in Buenos Aires. Disembarcation was well organized and went smoothly. Once off the ship, we had no trouble snagging a porter and catching a taxi back to the Hotel Nogaro to await our flight home the following night. I was surprised that we actually made it off the ship and back to the hotel by 9:30 am. I was even more surprised that our room was made up and ready for us when we arrived. After settling in at the hotel, it was time to take care of some unfinished business before we could leave Buenos Aires. We had not yet visited the...