Silja ja Ville Lomalla travel blog

silja ja sillipurkki

järvellä..

riippumattoon pääsy lähenee koko ajan, taas ollaan lähempänä don detin saarta, jossa ois tarkoitus olla tekemättä mitään niin pitkään kuin vain suinkin malttaa.

savannekhetissa vierähtikin kolme päivää, latailtiin vähän paristoja ennen viimeistä pitkää bussimatkaa. eilen käytiin 15km pyöräretkellä järvellä, siellä oli kivoja pikku majoja, joissa sai nautiskella olutta ja pelattiin jatsia. illalla käytiin tunnin jalkahieronnassa ja voi sanoa, että tuntui hyvältä, hintaa 3,5€.

muutama kerjäläinen pyöri keskustassa, mutta muuten elintaso näyttää olevan ihan ok täällä. yksi kylähullu yritti tosin vohkia siljan tupakat, mutta ei onnistunut, paikalliset alkoi sille sitten jotain huutamaan ja se lähti eteenpäin.

tänään oli aikainen herätys, kun piti olla bussiasemalla ennen 7 että päästään pakseen hyvissä ajoin. bussi oli hmm, hieman karsittu malli ja olin melko varma, että sitä matkan aikana joutuu korjaamaan pariin kertaan.huolenaiheeksi muuttuikin jatkuva matkustajien poiminta alkutaipeleella, tunnin jälkeen bussi oli jo kuin sinivalkoinen sillipurkki! kaikilla kahden hengen penkeillä istui kolme ihmistä, kuskin vieressä olevaan tilaan oli mahduttautunut n. kymmenen ihmistä ja peräosa oli tukossa myös. penkit oli niin lähekkäin, että polvet oli kiinni seuraavan selkänojassa, viereinen kaveri nukkui mun olkapäätä vasten ja matkaa oli se kuutisen tuntia, hip hei.

pakseen päästyämme oli aika kuollut olo, mutta pihisteltiin vielä 2€, ja käveltiin vajaat kaks kilsaa keskustaan :). onneks majapaikka löytyi ekalla yrityksellä ja halvalla, 5€ yö. ei tosin ole hyttysverkkoa ja huoneessa kävi melkoinen kuhina jo päivällä, saa nähdä miten yöllä sitten, on nimittäin ihan joen varressa meidän majatalo.

vielä jos näkis huomenna aamulla superbowlin jossain niin ois kaikki hyvin, toiveajattelua..