Davy does south america travel blog

Eerste werk is naar aeroparque om mijn winterkledij te droppen in de bagagedepot, vanaf nu is het tijd voor zon en strand.

Omdat de rest van de groep al de stad introk was ik dus een paar uur alleen, ben dan naar het cementiero de la recolleta, het plaatstelijke père lachaise gegaan waar evita perron begraven ligt en waar bewonderaars nog steeds bloemen op haar graf komen leggen.Daarna naar puerto madre, de voormalige wijk aan de dokken, vroeger was dit een levensgevaarlijke buurt maar BA heeft miljoenen geinvestreerd om de buurt op te waarderen en is nu zoals het zuid in antwerpen een poepsjieke buurt geworden, met een hilton hotel en peperdure lofts langs de kade.

Vooral de puenta de la mujer ( de witte voetgangersbrug ) is prachtig. Aangezien het heerlijk weer was iet gaan drinken op een van de talrijke terrasjes en daar deel van de groep tegengekomen. En dan gaan dineren in las lillas ! volgens pieter verreth ( waarvoor dank ) en mijn trotter de beste steak ter wereld en is niet gelogen. Heb nog nooit zo lekker gegeten!

Daarna naar hotel want we werden opgepikt om naar een tangoshow te gaan, eerst ging iedereen mee maar uiteindelijk gingen alleen alex,ik en 5 van onze meisjes mee.Eerst kregen we een initatieles tango, alex wou eerst niet meedoen dus heb hem een beetje moeten dwingen want er waren een paar mannen tekort.Was wel lachen, ik heb op het einde van de les nog moeten demonstreren wat we geleerd hadden samen met een plaatselijke schone, dus zal het wel ni zo slecht gedaan hebben denk ik.

Daarna was het tijd voor de proffesionals.Toen we terug in hotel kwamen was er eeb bericht dat brett en co naar plaza de cerrano waren.ik,alex,amy amanda en gurneet ook daarheen, mr is zoiets als de oude markt in leuven dus na een hoop gezoek uiteindelijk toch iedereen gevonden.Daarna op naar een discotheek.we hadden een leuke club gevonden maar was volzet en stond een enorme wachtrij voor de deur.Tijd voor onze meisjes om in actie te komen, amy en gurneet, die er allebei goed uitzien hebben eens lief gelachen naar de buitenwippers en de deuren zwaaiden open voor ons, handig toch!

mannen moesten wel dubbel zoveel inkomgeld betalen dan vrouwen ( wat een discriminatie ) maar was wel heel leuke club met goede muziek

om 6u 30 waren we int hotel waar ik samen met gurneet de rest van de groep nog de basispas van de tango aangeleerd heb