Lisa and Ines South America Trip 2009 travel blog

übers Wochenende mit Pablo, Verena, Emilia und Ines im St. Tropez Argentiniens!

Gewohnt haben wir in einem Luxusappartment am Strand das Verenas Familie gehoert, genau wie der Rest der Stadt :-) Jedes mal wenn wir in einem Restaurant waren und versucht haben die beiden einzuladen hiess es: kein Problem, das gehoert uns, wir essen hier umsonst. Nicht dass wir's ausgenutzt haetten, aber ich hab natuerlich jeden Abend ein dickes Rindersteak und einen leckeren Nachtisch gegessen, man weiss ja nie wann man das naechste mal wieder was Gutes bekommt! Ausserdem sind wir mit einem Quad am Strand rumgerast und waren ein paar Stunden in einem Spa in dem ich mich von oben bis unten hab durchkneten lassen. Juhu.

---------------------------------------

Went to the St. tropez of Argentina with Pablo, Verena and Emilia for the weekend!

We lived in a luxury appartment (only white furniture, the kind of place where you are afraid to actually touch and use the furniture) on the beachfront that belonges to Verenas family - just as about the rest of the town :-)

Whenever we attempted to pay in a restaurant to show our gratitude we were turned down. "We don't have to pay here, it's my family's place" Not that we would abuse of such an opportunity buy eating huge steaks AND dessert every night, no!!! We are seriously humble. peolpe. Apart from eating, Pablo also took us on a quad ride around the beautiful beach and we went to a spa where I got a massage to better dispatch the newly gained steak and dessert pounds around my body. Juhu.