Here we go again: New Zealand in winter. travel blog

Eten.

Meer eten.

Nog meer eten.

...................................en nog meer eten.

En dat allemaal in dezelfde straat in Rotorua.

Vandaag voor de 2e keer wakker geworden in National Park.

Weer regen, maarja vandaag konden we niet weer dehele dag binnen blijven zitten.

Eerst was het plan dat we zouden stoppen in Wanganui, maar eenmaal daar gekomen was het nog vroeg en het was alweer lekker weer dus toch maar doorgereden naar Lower Hutt, daar zitten we nu op de camping.

Weer heeel veel schaapjes gezien en ik vond het zo leuk! Papa vertelde me dat er hier zo'm 40 miljoen schapen rondrennen! En ik heb er nog steeds geen genoeg van, we waren een veld tegengekomen met allemaal zwangere ooien en een heleboel lammetjes. Ik zeg: GE-WEL-DIG! Wat ik nog niet verteld had maar wat wel super leuk was, we hadden in Hobbiton ook nog bekeken hoe een schaap geschoren word, en daar hebben we ook nog lammetjes melk mogen geven! Echt heel erg lief die beestjes.

Vanaf deze vakantie weet ik zeker dat ik fan ben van schapen hihi. Dus dat schaap van Philippe en het kleine schaapje van Kim maken het helemaal DE schapen-vakantie voor mij!

We blijven hier in Lower Hutt ook 2 nachten want de 15e moeten we met de boot naar het zuider eiland.

Morgen gaan we een beetje door Wellington zwerven en kijken of daar nog leuke dingen zijn te beleven. Als er iets leuks gebeurt horen jullie daar nog iets over en anders slaan we 14 Augustus over.

Heel veel groetjes, en tot op het zuider eiland!