Aquest any India travel blog

Ens posem per fi els banyadors a la Platja negra de Varkala

La Txell a la platja

Dones a la platja local de Varkala

El nen, fent de les seves

Disfrutant de la posta de sol

Disfrutant de la posta de sol II

VAYA VAYA; AQUI SI HAY PLAYA!!!!

Cast. Abajo.

Despres de 5 dies seguits amb pluja, i quan ja cap de nosaltres esperava que pogués sortir el sol, arribem a les platges de Varkala, i ... Oh miracle, va sortir el sol!!!!!!!!!!!

Aixi que ens vam posar el banyador o biquini, segons sexe, i ens vam arrebossar en aquella sorra negra de les platges sota els espadats de Varkala!! No ens ho podiem creure!

Aquest poblet a la costa del mar arabic es un petit nucli turistic que un agraeix despres d'un intens viatge per la INDIA.

Bueno, pues lo dicho, que al final, SÍ hubo playa!! No nos lo podiamos creer porque ya habiamos asumido que el monzon nos perseguiría. Entre interminables quilometros de palmeras, se encuentra Varkala, con sus playitas, cocoteros, acantilados, zumos de frutas, pescado fresco cada dia, unas King Prawn (gambas enormes) que estaban de muerte, y hasta cócteles donde los cubitos los hacen con agua mineral para que los turistas no tengan esas diarreas tan tipicas, que por suerte hemos evitado!! Con Jessica y Xavi pudimos disfrutar de todo eso, e incluso de alguna que otra piscina en los hoteles cercanos a nuestro cuchitril!

Un abrazo para todos... Esto se acaba!!