Eric's wereldavontuur!! travel blog

Gav, ik en Jar

ikkuh!

Lekker zwemmen!!

We zijn laat op de dag vertrokken vanuit Coral Bay richting Tom Price. Ons volgende doel was namlelijk Karijini National Park, en dat ligt net voorbij Tom Price. Want Tom Price is het niet waard om te stoppen, want het is een grote koolmijn. We hebben nog een aardig eind gereden tot ongeveer 150km vanaf Tom Price toen alle verlichting donkerder begon te worden..En toen werd on groot licht net zo sterk als ons dimlicht..En toen hield de radio er ook mee op..In andere woorden..onze accu was kassie Jan!! Gelukkig kwamen we voorbij een rustplaats, waar we dan ook in zijn gegaan. Daar waren iets van 10 andere families, dus we hadden geluk. We waren verzekerd van startkabels!! Anders had het er een stuk minder zonnig uitgezien.. Dus die morgen zijn we weer op de weg geholpen. En toen hebben we het gehaalt naar Karijini NP. Een super mooi park. We hebben daar op een camping gestaan, waar het net lijkt of je in de bush bent, dus dat was wel ok. We zijn daar naar de Dales gorge gegaan die echt gorgeous was! Op aanraden van de man die ons weer op de weg had geholpen op de rustplaats. Er waren daar een paar zwempoelen waar we dan ook gezwommen hadden, en bij elke zwempoel was ook een waterval, dus ook meteen een douche!! En dat was toch wel erg lekker zo na 4 a 5 dagen!

's Avonds hadden we even een lekkere pasta in elkaar gesleuteld, om vervolgens toch nog redelijk vroeg naar bed te gaan. De volgende morgen nog even een duik genomen in de waterpoel, om vervolgens nog naar een informatiecentrum te gaan. Daar zagen we dat we eigenlijk niet naar het beste stuk van het park konden omdat er nogal wat risica was voor lekke banden voor mensen in een 2-wiel aangedreven auto.. Dus dat hebben we laten liggen en zijn we op weg gegaan naar Port Hedland.