Clara's Adventures in South America 2013 travel blog

Clara's Adventures in South America 2013

Her er så min blog, hvor I kan følge mig i hvad jeg går og laver de næste fire måneder hvor jeg bor, arbejder frivilligt og rejser rundt i Sydamerika. Med mig i tasken har jeg kamera og computer, så jeg kan fortælle hvad jeg oplever.

Jeg ankommer med fly til Cusco, Peru tidligt om morgenen d. 8. september, og starter dagen efter som frivillig med at undervise i engelsk. Jeg skal være to måneder i Cusco, indtil jeg i starten af november tager to uger ud i Amazonas, til Parque Nacional del Manú.
Herefter er det eneste sikre indtil videre at jeg forlader Peru, og at jeg tager flyet hjem fra Buenos Aires d. 9. januar. Planen er dog at tage sydpå til Chile, og derefter ind i Argentina, men man ved jo aldrig hvad det kommer til at ske.
Jeg kommer nok til at poste på dansk, engelsk og måske lidt spansk en gang i mellem.

This is my blog about my South America trip. I will arrive in Cusco on September 8, and stay here for two months where I am volunteering with teaching english in a local school.
Afterwards I will go two the jungle for two weeks, and then I'm going traveling.
I'll be posting in danish, english and some spanish.
World-Europe map

Order: oldest at top ( reverse )

Second week

Lima

Arriving in Chile

Valpo y Viña

Vin i glasset og kød på...