Bob en Rianne op weg naar Santiago de Compostela travel blog

Bob en Rianne op weg naar Santiago de Compostela

Welkom op onze website.

In 2006 fietsten Rianne en Bob van Haarlem naar Tours. In 2007 van Tours naar Pamplona. En nu – in 2008 – volgt het derde deel van de fietstocht naar Santiago de Compostela. Zo'n 760 km. Als wij goed zijn geïnformeerd is dit ook het zwaarste stuk van de route, want wij moeten vier bergen over.

Onze fietsen zijn grondig nagekeken en zijn helemaal klaar voor de rit. Op 14 april hebben wij ze in het bestelbusje van de vervoerder geladen. Vrijdag 25 april vliegen wij naar Pamplona en nemen wij bij ons hotel de fietsen weer in ontvangst. Die zijn daar inmiddels afgeleverd.

Zaterdag gaan wij Pamplona bekijken. Met name een aantal kerken, waar wij vorig jaar bij aankomst niet aan toe gekomen zijn. En op zondag 26 april beginnen wij aan deel 3 van onze tocht. Deze keer zonder tent en zonder potten en pannen. Zo vroeg in het seizoen kan het in de bergen nog behoorlijk koud zijn. Als alles volgens plan gaat, komen wij op vrijdag 16 mei in Santiago aan en vliegen wij op zondag 18 mei weer naar huis.

Vanaf nu brengen wij jullie via onze website weer op de hoogte van wat wij zoal meemaken.

Order: oldest at top ( reverse )

Terugblik

Ledigos - Mansilla de las Mulas

Mansilla de Las Mulas - Leon

Leon - Hospital de Orbigo

Hospital de Orbigo - Astorga -...

El Acebo - Villa Franca del...

Villafranca de Bierzon - O...